12.06.2015

MINIONEK

Witajcie
Dziś miałam długą i bardzo wyczerpująca rozmowę z moimi przyjaciółmi. Pół roku temu wyniknął pewien konflikt i dopiero dziś udało nam się dojść do porozumienia. Po 1,5 h kłócenia i burzliwych rozmów wyrzuciliśmy chyba wszystkie żale, w końcu  doszliśmy do porozumienia i pogodziliśmy się. Nie wiem czy uda nam się odbudować relacje z przed kłótni, ale przynajmniej spróbujemy. Przez to wszystko i egzamin za pasem musiałam odpuścić robienie drugiego tenisówko/kapcia. Na szczęście moje znajoma jest bardzo wyrozumiała i nie spieszy się jej.
Po za tym zgłosiłam się do wzięcia udziału w urodzinowej Wymiance Mrumru. Pierwszy raz biorę udział w czymś takim, ale jestem zachwycona inicjatywą. Nie wiedziałam że społeczność blogowa jest tak zżyta i taka sympatyczna. Jest tyle fajnych inicjatyw, tyle ciekawych pomysłów.
Powinnam tu wstawić banerek ale szczerze napisawszy nie wiem jak
Zamiast tego wstawiam mojego minionka.
Minionek jest prezentem dla mojego kochanego siostrzeńca Szymka
Szymek ma 5 lat i nie chciał królicza, ani lwa, ani misia chciał jakiegoś potworka.
Stwierdziłam że minionek będzie idealnym pomysłem. Wzór wzięłam z tej strony.
Minionek ma 31 cm i zrobiony jest z włóczki Puchatek, oczy i usta ma z filcu.
Projekt był mega pracochłonny. Szymuś codziennie pytał kiedy dostanie swojego minionka a ja akurat wtedy kompletnie się rozłożyłam a ciężko szydełkuje się z gorączką. Włóczka też nie ułatwiła sprawy bo strasznie się rozdwajała.Klej nie chciał chwycić filcu, a czarne elementy robione są z 3 różnych włóczek. Ale udało mi się go w końcu wydziergać, zajęło mi to ponad tydzień, ale efekt przeszedł nawet moje najśmielsze oczekiwania :)

Życze wszystkim miłego weekendu....

4 komentarze:

  1. Nigdy nie oglądałam tej bajki, ale minionki gdzieś tam się przewijały. Twój wygląda bardzo podobnie :)
    Cieszę się, że udało Ci się porozumieć z przyjaciółmi. Nawet jeśli relacje się zmienią, to przyjaźń pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. *.* uwielbiam minionki :D masz talent :)

    OdpowiedzUsuń