26.07.2015

tu tu tuturu....Chihuahua

Witajcie.
Dawno mnie tu nie było, ale ostatnio mniej szydełkuje. Przynajmniej zabawki. Obecnie pracuje nad serią prezentów nie pluszowych... wiec nie powstaje  zbyt dużo misiów. Poza tym, zaczęłam robić patent żeglarski i chodzę na kurs salsy.
Do tego dochodzą przygotowania do ślubu. Udało mi się wybrać suknie ślubną ( jupi). Pierwsze przymiarki w październiku. Zostają jeszcze zaroszenia i ... cała reszta :/

ALE.... żeby nie było że całkiem się lenie, wstawiam wam moją małą Chihuahue




Piesio ma całe 17 cm wzrostu, zobiony jest z włóczki akrylowej, a jego piękny żółty sweterek z Jeansu. Widzicie jakie ma małe, słodkie, różowe łapki? Myślę że spodoba się jakiejś malej dziewczynce, która chce zostać gwiazdą (nie wiem czemu, ale ta rasa psa kojarzy mi się z Paris Hilton).

Jakiś czas temu znalazłam 19 pięknych wzorów, część płatnych część nie. Mój przyszły mąż stwierdził że i tak wszystkich nie zrobię, poczułam  się wiec wyzwana.  Jak to ja nie dam rady...!!!
Mała Chihuahua w sweterku jest drugim projektem z owych 19 :) (pierwszym była krówka) mam zamiar zrobić wszystkie, choć część jest naprawdę skomplikowanych.
Życzcie mi powodzenia









 

5 komentarzy:

  1. Powodzonka! Ja wierze,ze połasz wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno dasz radę! A jest jakiś termin w którym masz się zmieścić? Do końca roku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak!!!!! A wyzwaniu na pewno podołasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny! Kochane maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń