15.07.2015

Urodzinowa wymianka

Hello,
Dziś wyjątkowo nie o szydełkowaniu.  Jak  mówiłam wcześniej wzięłam udział w urodzinowej wymiance Mrumru.
Zasada jest taka że Ja dostałam od niej prezent na urodziny, a ja wysyłam prezent Jej.
I tak mój prezent przyszedł na tydzień przed moimi urodzinami. Umowa była taka ze nie otwieram prezentu do czasu urodzin. Trudno było wytrzymać....
Tak wiec czas pochwalić się prezentem.

Po otwarciu koperty znalazłam taką oto paczuszkę.


jak widzicie nawet opakowanie jest ręcznie ozdabiane:)

A tu paczuszka z mała kociczką :)

Po wyjęciu z opakowania musiałam przebić sie jeszcze prze jedne papier :) a oto co znalazłam w środku.

Przepina kartka urodzinowa z życzeniami:




Wisiorek:

I... tu przyznam się szczerze miałam duży problem, bo musiałam trochę pokombinować do czego służy ten piękny przedmiot. Kombinowałam nawet czy nie jest to ozdoba do włosów, a okazało się że to zakładka do książki.
 

Prezent idealnie trafiony ,bo uwielbiam czytać.


Oprócz tego, w paczce były jeszcze czekolady i herbatka.


Bardzo dziękuje Mrumru za prezent jest naprawdę piękny. Teraz ja muszę wymyślić coś równie ładnego na jej urodziny.




4 komentarze:

  1. mam nadzieje , że wszytsko się spodobało :) widze książke o znajomej tematyce ;) a kota cudowna ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest na prawde piękne :) Jeszcze raz dziekuje.

      Usuń
  2. Piękny prezent dostałaś! A ta zakładka chyba najbardziej mi się spodobała.
    Śliczną masz kicię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń